networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, October 18, 2013

Gambar Ustaz @AnwarIbrahim Bagi Khutbah Di Masjid Abu Bakar, Adelaide tersebar....


Wah bukan main lagi Anwar bg Khutbah...aku xde masalah dengan gambar ini...lantak p lah dia nak bagi khutbah kat siapa...cumanya aku teringat ucapan Ummi Hafilda yang mana berkata..tuan2 anwar ibrahim kalau pergi masjid dia akan cari mimbar dulu tuan..tuan..kalau korang pernah dengar ucapan Ummi sila sambung apa yang diucapkan selepas tu ____________________.....

Pandai betul Anwar ni bermuka...muka....depan orang Islam bagi khutbah...depan orang cina...lain pula dicakap..depan cina doll????haha!



2 comments:

Anonymous said...

Tak teringin nak berimamkan Anwar ni .... macam-macam dok terbayang

Anonymous said...

depan Cina Doll ANU war bukak seluar la....

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA