networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, October 23, 2013

Hudud Di Brunei...PAS Akan Guna Untuk Kempen Sg Limau?


HUDUD dengan PAS ibarat bahan mainan mereka untuk meraih sokongan undi..hakikatnya yang ingin aku tegaskan disini ialah..mereka takkan mampu laksanakan hudud jika Pakatan Rakyat memerintah...kerana takut akan sokongan dan pengaruh DAP hilang...mereka akan akur...

Aku jangkakan pelaksanaan hudud di Brunei akan jadi bahan kempen PAS di Sg Limau...tak percaya sama2 kita nantikan..PAS yang munafik tetap akan kata mereka lebih islam berbanding UMNO..seboleh2 menuduh UMNO ni parti kafir lahanat dan sebahgainya...macamlah mereka tu suci sangat...

Masih lupakah PAS yang mereka telah dikutuk Azmin...belum laksanakan hudud pun mereka dah pertahankan penjenayah...apatah lagi jika hudud dilaksanakan...biarpun syarat semuanya telah diakui comfemlah aku katakan depa akan kata hukuman hudud Islam ni kejam...sembelih Lembu korban pun mereka kata kejam terhadap binatang walhal itu adalah satu cara Islam...PAS janganlah mendabik dada diri tu zuhud...munafik je semua tu...,

Hukuman Hudud di Brunei boleh dilaksanakan kerana tiada parti rasis macam DAP dan munafik mcm PAS....usahlah PAS bicara soal hudud jika pasti sendiri pun kuat menipu...rembat duit rakyat....

Apa pn aku ucapkan tahniah kepada Brunei kerana telah kelaksanakan Hudud...Hudud di Brunei sudah direalisasikan..sama2 kita berdoa...Malaysia akan turut ikut jejak langkah yang sama.....


2 comments:

Anonymous said...

Cakap pasal hudud di Brunei, masa pemerintahan Jijan dulu pun langsung tak dengar nak laksanakan hudud di Kedah. Nak dengar bunyi draf hudud pun payah... sila gunakan isu ini wahai PAS. Semakin seronok aku bantai...

Anonymous said...

Memetik tulisan diatas...Apa pn aku ucapkan tahniah kepada Brunei kerana telah kelaksanakan Hudud...Hudud di Brunei sudah direalisasikan..sama2 kita berdoa...Malaysia akan turut ikut jejak langkah yang sama.....

Komen saya..berdoa saja tak cukup bro..kena hulurkan tangan membantu orang yg hendak laksanakan hudud..tapi saya rasa awak telah membantu pada orang yg tak mahu hudud. Kita dah lama merdeka..tapi ada ke usaha2 ke arah nak laksanakan hudud oleh penguasa sekarang..menentang lagi ada la. Awak boleh lihat sendiri dari kata2 dan tindakan mereka. Ingat setiap apa yg kita lakukan akan diadili dihadapan Allah nanti..soalan saya.. adakah anda membantu.?

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA