networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, October 23, 2013

@JamawiJaafar Akur Dengan Takdir..Kalah Bermaruah Naib Ketua Pemuda!!!

Jamawi Jaafar berpuas biarpun tumpas kepada Calon NKP Azwan Bro..aku rasa sebak dihati melihat perkembangan ini..

Bagi aku dia tidak kalah...cuma dipaksa untuk kalah dengan bermacam agenda jahiliah...

Sekian...sebagai rakan kepada Jamawi..aku selooot sama kamu Jamawi!!!kamu telah bertahan tanpa guna kuasa Wang!!!tanpa wang kamu telah berjaya gugat lawan!!!tak hairanlah BN di Sabah bagus kerana pemimpin2 macam Jamawi!!!

Jadilah pemimpin yang bukan tabur uwang!!!biar rakyat hormat...bukan kumpul rakyat penjilat yang akhirnya meludah!!!caw!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA