networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Sunday, October 13, 2013

Kerusi Naib Ketua Pemuda Panas!! @JamawiJaafar Mendahului!!!


Sehingga setakat ini kerusi Naib Ketua Pemuda menyaksikan Jamawi Jaafar mendahului kiraan undi mengatasi calun pilihan utama Lokman Adam...

Biarpun sudah kedengaran sorakan bergema dari penyokong Azwan Harun tetapi itu belum membuktikan kemenangan mutlak miliknya..

Selagi keputusan belum muktamad dan kiraan belum selesai janganlah bersorak...jangan jadi macam pembangkang masa PRU 13..keputusan masih dalam proses pengiraan pembangkang dah declare dia menang...

UMNO bukan macam pembangkang...aku pun tak berani nak kata sapa menang..cuma setakat ni..Jamawi mendahului!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA