networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, October 31, 2013

Mazlan Aliman Berkempen Untuk BN #PRKSgLimau ...Muka Sudah Macam Penyamun Cerita P. Ramlee..Kahakahkahkah!!!!


Leman...leman...leman....apadah kau buat kat Sg Limau...datang kempen PRK Sg Limau orang suruh promote PAS bukannya BN...bila dah sengal tu apa pun tak boleh...konon nak banting tulang empat kerat tapi apakan daya...BN juga kau pilih...

Kisahnya dia ni mai Sg Limau untuk berkempen untuk calon PAS kepada golongan pesawah...usaha dah ada...tup..tup...benih Padi dari Barisan Nasional juga kau promote..kahkahkah!!!

nak berkempen tu gunala modal dari PAS..bukan BN...lagak lu sudah serupa penyamun cerita P. Ramlee da...

Macam penyamun tak?haha!


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA