networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, October 12, 2013

Pemuda Melayu Berniaga Beger Lagi Bagus Dari Jual CD CETAK ROMPAK!!!


Off sebentar politik...aku tau malam ni comfem ramai bicara tentang pemilihan esok...aku saja nak larikan diri dari bercakap tentang politik malam ni..

Perut pun lapar..pergi cari beger..Seronok tengok pemuda Melayu niaga beger...alhamdulillah..rezeki halal...jual beger lg elok dr jual CD CETAK ROMPAK...

Anak Muda Cina pula ramai jual cD cetak rompak tepi jalan..kenapa pihak berkuasa tak bertindak?takkan pejam sebelah mata je kot!!!

Aku yakin tempat korang pun sama..lokasi anak muda cina jual cd cetak rompak biasanya di koridor kedai 7E...

HE : Bertindak segera!!!disamping buru gangster jangan pula leka cd cetak rompak yang berleluasa!!!kalau dah ada cd cetak rompak comfem ada juga jual cd lucah...jangan makan rasuah!!!caw...

2 comments:

Anonymous said...

ada vcd cetak rompak ada gangster kongsi gelap diblkngnyer ?

Anonymous said...

tak ada bezanya antara perompak dan penjual cd cetak rompak kerana kedua-duanya merompak. Sepatutnya kedua-duanya ditembak . mengapa pihak berkuasa memandang perompak yang merompak hasil keringat orang lain

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA