networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, November 29, 2013

@AnwarIbrahim Hanya Perlukan 6 Minit Jer Untuk Menipu...Biar Gambar Dan Video Bicara Sendiri!!!


Anwar hanya memerlukan 5 minit jer untuk pusing balik apa yang dia cakap..kejap kata bangla boleh didaftarkan kat SPR...lepas tu bila dipertikaikan dia bermati-matian tak mengaku...macam itu punya pemimpin pun kita nak jilat ke?

Aku malas nak tulis panjang..biar gambar dan video dibawah ini berbicara....



No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA