networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, November 19, 2013

Budak Hilang #VillaNabila Rupanya Sembunyi Rumah Kawan?!!

Rasa macam nak maki pun ada kat budak ni...menyusahkan mak bapak..menyusahkan orang lain!!!

Rupanya dia lepak rumah kawan dia...aku syorkan budak ni jalani ujian air kencing..kot-kot lalok amek dadah ke..budak normal tak main sembunyi-sembunyi ni...

HE : Bukan susah pun nak popularkan..main sembunyi-sembunyi terus 1 Malaysia kecoh...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA