networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, November 12, 2013

Johor Sah Cuti Mingguan Jumaat Dan Sabtu?


Sebelum ini heboh dakwaan yang mengatakan Johor bakal kembali cuti pada jumaat dan sabtu...

Aku turut kongsi maklumat yang aku terima dari khidmat pesanan wasap di SINI..

Hari ini tersebar lago 1 maklumat yang kononnya Sultan telah sahkan perkara ini...apapun kita tunggu info rasmi...takut ni hanya rumor n khabar angin je...

Maklumat yang diterima seperti dibawah :

Negeri Johor Darul Takzim confirm cuti mingguan diubah kembali kepada hari Jumaat dan Sabtu bermula Januari 2014. Sultan johor dah beri perkenan.

Ini bermakna Ahad kakitangan awam Johor kembali bertugas seperti di Kedah, Kelantan dan Terrengganu pada hari Ahad hingga Khamis seperti ditahun 90an.

Selagi Belum ada Keputusan Rasmi maknanya ini belum sahih...
HE : Buat masa ni..jangan percaya selagi keputusan rasmi belum diketahui..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA