networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, November 2, 2013

PANAS!! Janji Sulit Calon BN Untuk Pengundi #PRKSgLimau Terbongkar!!!


YAN - Calon BN, Dr Ahmad Sohaimi Lazim berkata, penyokong Pas tidak rugi sekiranya memilih untuk berpihak kepada BN pada 4 November nanti.

Ini kerana katanya, sekiranya diberi peluang menjadi wakil rakyat, perkhidmatan beliau kepada masyarakat di Sungai Limau akan menyeluruh tanpa dibatasi ideologi politik.

"Saya kata kepada rakan-rakan Pas, kalau mereka undi saya, saya tak nampak sebarang kerugian. Takkan kalau orang Pas undi saya, mereka akan rugi?

"Orang Pas ke, orang Umno ke kita akan bantu. Selama ini pun tak ada sebarang diskriminasi atau pilih kasih oleh kerajaan BN," - sumber sinar harian

HE : Dr Sohaimi memang calon terbaiklah!!!nak harapkan PAS...tabur benih Padi pun failed!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kedunguan Mahfuz, kebanggaan kami
-PAShit

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA