networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, November 30, 2013

Perlantikan Ustaz Kazim Ditentang Pembangkang!!!Nak Berdakwah Pun Dihalang!!!


Ya'allah..mulianya hati Ustaz Kazim..sanggup bekorban untuk meluaskan ilmh Islam...dia sebenarnya bukan hendak bersara tapi kenyatannya telah dispin oleh pembangkang...

Ni dia masuk UMNO pjnyalah teruk UKE dihina..sabarlah ustaz...anggap inj cabaran...parti politik pembangkang memang macam tu...

Telah tertanam diminda mereka bahawa apa yang dilakukan UMNO itu semua haram dan sesat...tak kiralah apa saja yang dilakukan UMNO..berdakwah itu bukan milik UMNO menurut mereka...berdakwah itu hanya milik PAS dan DAP...NAUZUBILLAH

HE: Ya'allah kau jauhkanlah kami dari anasir dan sifat mazmumah yang menjauhkan kami dari mendekatkan diri kepadamu Ya'allah...

1 comment:

Anonymous said...

Saya lbh suka UKE yg sekarang, sbg penceramah, pendakwah, murabbi dr melibatkan diri secara aktif dlm politik yg bnyk fitnahnya. Mungkin lbh baik UMNO mewujudkan panel penasihat syariah bg memantau dan menasihati perjalanan UMNO dr mengambil masuk seorg ilmuan agama ke dlm majlis eksekutif UMNO.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA