networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, November 1, 2013

#PRKampus : ASPIRASI Mahasiswa Menang Di UIAM & UUM..Pembangkang Menipu Lagi!!!!

PENIPU..PUTAR BELIT!!!!
ASPIRASI MAHASISWA kini mendahului Pro Mahasiswa Pembangkang sebanyak 7-1 selepas 8 IPTA selesai menjalankan Pilihanraya Kampus...

Universiti yang dimenangi ASPIRASI MAHASISWA adalah :
UIAM
UPNM
UKM
USIM
USM
UNIMAS
UUM
UIAM
UMS 

Walau bagaimanapun, Pro Mahasiswa Pembangkang berjaya mencuri 1 universiti iaitu UKM...

Media pembangkang seperti Malaysiakini dan sinar akhirnya kantoi cubaan memutar belitkan fakta sebenar konon mendakwa Pro Mahasiswa Pembangkang telah menang di UUM dan UIAM  

PENIPU..PUTAR BELIT!!!
Ya memang benar, UIA mempunyai 2 kampus iaitu Gombak dan Kuantan...namun dalam kiraan PRK, hanya undian di Gombak sahaja diambil kira...Media arus pembangkang tidak menceritakan yang UIAM kampus Gombak dimenangi oleh Pro ASPIRASI sebanyak kiraan 10-8...

Bagi menentukan kemenangan UIAM, kampus Gombak diambil kira dan bukannya Kampus Kuantan...

Pro Mahasiswa Pembangkang menggunakan label WUFI (We Unite For Islam)..label ini sengaja digunakan bagi mengelirukan mahasiswa kononnya menyokong WUFI itu perkara wajib walhal mahasiswa UIA telah dimanipulasi dengan label itu...

Pro ASPIRASI pun boleh buat perkara yang sama..guna label Mahasiswa Sokong Islam...tapi ASPIRASI tak buat...kerana tidak mahu mengelirukan fahaman mahasiswa....

Berikut ialah kenyataan REAKTOR UIAM

Official result of IIUM SRC Election 2013/2014:
Pro-M 8
Pro-U 10

(Bersama-sama ini dipanjangkan kenyataan rasmi daripada TImbalan Rektor HEP UIA)

Alhamdulillah, a real victory in competitive election since 1997.

Pro Aspirasi menang sbb yg Represent keputusan rasmi PRK UIAM adalah kampus Gombak. Kita tidak mengambil kira keputusan di kampus Kuantan.

Sama juga UiTM ada 14 kampus tapi yang mewakili keputusan PRK adalah UiTM Shah Alam...jika Pro Mahasiswa Pembangkang mahu tawan UiTM, mereka perlu tawan UiTM Shah Alam..teori mudahkan...

Nanti berduyun-duyunlah cai mempertikaikan keputusan UIAM ni..mereka dah khabarkan berita yang tak betul...lepas tu mereka pertahankan...macamlah isu 40,000 Pengundi Bangla...ini semua satu propaganda jer...

PRO MAHASISWA PERUBAHAN MENANG DI UUM

Perubahan (Aspirasi-Kerajaan) akan menerajui Kabinet MPP yg akan diketuai oleh Saudari Siti Muzaliffatul Amira Addawiyyah bt.Shuib. Perubahan (Aspirasi-Kerajaan) akan stand alone dgn 15 kerusi yg diperolehi. Hijrah Mahasiswa (Bebas) telah membuat keputusan muktamad tidak mahu bergabung dgn mana2 pihak namun bersetuju dan akan mengiktiraf Perubahan (Aspirasi-Kerajaan) sebagai teraju kepimpinan MPP UUM 2013/2014. 

Bawani, DS Anwar (melalui twitter) & kesemua pasukan pro Mahasiswa Pembangkang dan portal serta media yang menyokong mereka telah menyebarkan berita kemenangan pro Mahasiswa Pembangkang di UUM walaupun keputusan muktamad belum dicapai sebelum ini..

HE : Taktik PRU13 digunakan..keputusan rasmi belum dicapai..mereka dah pukul canang!!!bila keputusan sebaliknya, mereka kata kita pulak yang tipu!!!haha

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA