networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, November 27, 2013

TERKINI : Calon Pro M UM Dikesan Beri Rasuah!!!Biar Gambar Bicara Sendiri @RazaliIbrahim @TunFaisal #PRKAMPUS


Maruah mahasiswa Universiti Malaya hari ini dijatuhkan serendah-rendahnya apabila Pro M meletakkan harga diri mahasiswa UM dengan hanya sebatang coklat...

Belum pun berkuasa..belum pun menang sudah pandai beri sogokan..masa nak PRK nilah kempen beri coklat..semuanya sebab wajib mengundi calon mereka...

Dari info yang diterima...mahasiswa Universiti Malaya amat membenci Pro M kerana menganggap maruah undi mereka semurah sebatang coklat....

Jika menang agaknya...budaya rasuah ni akan jadi budaya baru di UM...semuanya kerana pemimpin Pro M kaki rasuah...baru jadi calon pimpinan universiti dah pandai rasuah...Kalau dah namanya macai Pakatan Rakyat..tak sah kalau tak rasuah...





Tindakan Serius harus diambil kerana PRO M ternyata melanggar peraturan PRK
HE : Gambar plastik PAS atas tadi tu kot yang ditiru Pro Mahasewel ni....kalau dah bapak kaki rasuah....anak beranak rasuah...mula2 bagi coklat...lepas ni bagi beras pulak...rasuah..rasuah..

2 comments:

Anonymous said...

Banyaknya duit depa!!!!!

Anonymous said...

DAP, Syiah support.. Mahasewel proM UM siapa tk kenal dgn sifat radikal sewel.. klu lihat gaya mereka bergerakan.. Amerika pon boleh kalah.. hebat bergegar penuh pembohongan.. RETORIK zaman berzaman.. itulah asuhan PAS dan Nuar!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA