networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, December 6, 2013

@Ibdil Yang Dulu Bukannya Yang Sekarang...Yang Penting #Lifestyle !!!

Chak!!!LIFESTYLE saya!
Ibdil ni makin hari makin pelik aku tengok..dia kata blogger spin kenyataan dia..walhal yang sebenarnya berlaku dia yang spin kata dia..zaman batu bolehlah engko menipu...tak ada bukti..kalau puak pakatan haram jadah boleh lah percaya kerana mereka percaya video hanya besi...

Aku sebenarnya bukan nak pangkah pengerusi BMB yang baru ni..cuma aku harap dia ni jadi lebih cerdik sikit...dulu cakap blogger ni kena bayar..kalau tak bayar blogger hentam balik diorang...selaku pengiat siber..aku memang syak ada blogger kaki paw pemimpin-pemimpin besar..tapi janganlah kerana jerangkung sekor dua kau nak label semua blogger pro UMNO ni menagih duit...

Ramai lagi pejuang-pejuang maya UMNO tidak langsung dan tidak pernah diberi pembayaran..golongan ni memang tak pandai PAW pemimpin-pemimpin dengan tawara beratus ribu juta lemon!

Bab blogger politik yang kurangkan isu politik memang aku tak suka langsung kenyataan ko Ibedil!kau ni baru dalam dunia siber..sepatutnya jumpa dengan semua otai-otai...jumpa pengerusi UMB yang lama..tanya dia apa yang UMB buat...engko dah jumpa?

Ibedil ni agaknya memang asuhan sebijik Nuar berahim agaknya..arini kata blogger tak perlulah buang masa nak layan pembangkang..esok spin plak kata blogger kena bantu kerajaan tangkis fitnah pembangkang...ini ke gaya LIFESTYLE engko?

Aku ketuk keyboard ni tak ada bukti nanti kata aku ni blogger fitnah pulak..engkorang tengok video bawah ni yang mana si bedil ni kaki SPIN



Insentif apa yang kau maksudkan?isk..isk...isk...mula-mula kata tak naklah politik ari-ari..nak 50-60% politik jer..la ni...kata lain pulak dah...nak memantapkan lah pulak..isk3...

Tengok jugak bidio Anwar kaki SPIN 40,000 kat bawah..kalau dah UMNO buang Anwar takkan kau pulak nak jadikan Nuar Spin tu idola ko...lain kali kalau tak faham sangat dunia siber politik Malaysia..jangan bercakap...cakap belum sedia...cukup...aku pun faham engko orang baru...


HE : Senang macam nilah..keluar kenyataan yang engko mintak maaf kat semua pengiat siber UMNO..engko tu dah guriskan hati ramai blogger..ni teguran jer...aku pun tak larang...manalah tau dah LIFESTYLE ko takkan mintak maaf aku pun tak boleh nak ubah la...dah itu LIFESTYLE ko!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA