networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, December 10, 2013

Seorang Lelaki Terbunuh Jatuh Di Pusat Membeli Belah Batu Pahat Mall


Seorang remaja meninggal dunia akibat terjatuh daripada bangunan pusat membeli belah Batu Pahat Mall maghrib tadi...Al-fatihah...

Tak sampai hati aku nak menulis panjang...cukuplah setakat ni...punca kejadian ada yang kata terjatuh...ada yang kata putus cinta....diharapkan anda tidak buat sebarang spekulasi..tak elok...

Anggap je mangsa terjatuh....jangan jadi macam cerita villa nabila..kecoh kt media banyak sangat versi..tup...tup budak yang sebemar tengah releks2 kat rumah...tunggu laporan rasmi di media massa esok..tu pn kalau ada liputan....

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA