networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, December 24, 2013

Tak Pasal2 MB Yang Tengah Syok Tidur Dikejutkan..hehe!

Gambar ni memang berani...rare giler lah...pembangkang buat demo tak mengaku mereka buat tiba2 MB yang xtahu apa2 terpalit jugak sbb kenaikan gaji!

Ni semua salah BN...kann....gaji MB naik salah BN..cukai pintu naik pn salah BN...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA