networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, January 1, 2014

Himpunan TURUN Dikesan Guna 55 ribu Banglanwar Dan Koleksi Gambar Himpunan TURUN..

Nampak memang ramai..percayalah apa yang mereka buat ni xkan dapat ubah kerajaan..

Malaysia tak sama macam Thai atau negara arab..rakyat Demonstrasi ni dah biasa..balik jelah oi...

Konsert telah dibatalkan kerana Demonstran baling botol ke atas pentas...apa yang mereka lakukan ni xcukup nak gulingkan kerajaan..buat penat baDan jer...

Jika henDak guling mereka perlu sokongan 400 ribu banglanwar lagi..kahkahkah!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA