networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, February 12, 2014

Cantik Juga Nurul Izzah Ni EK! Terus Meloponglah Lebai PAS!hehe!


Jarang sekali kita disajikan dengan gambar anak nuar yang sorang ni dalam keadaan bermekap...sekali tengok memang mengancam...tapi apakan daya bini orang...agaknya kalaulah dia cerai aritu...comfem ramai laki berbaris beb...

yang compemnya aku syak lebai PAS yang akan mendahului Q barisan...tapi ni angan2 jer...jadi terus melopong lah wahai Lebai PAS yang memasang niat untuk memperisterikan Nurul Izzah...



3 comments:

Anonymous said...

cantik tahap mana pun.. dia ni keturnan puaka.. bapak dia sama taraf dgn binatang.. mau ke benih korang mixed dgn benih puaka ni?

nauzubillah!

Admin said...

Easy get money, just register will get 25dolar, try it now :)

Mari buat duit mudah saja, mula2 register dah dapat 25dolar, cuba la

http://stayreward.com/index.php?share=114766

My Blog
http://gsiym.blogspot.com/

Anonymous said...

Wahui! Untung bebenor yer pensyarah tu! mcm nih, aku pon nak jadi pensyarah lah! kot-kot, banyak student aku dapat deliver good services!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA