networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Monday, February 3, 2014

CINA MCA dan CINA DAP Sudah Bersatu...Melayu PAS dan PKR Masih Lagi Berkelahi Rebut Kerusi KAJANG!Kahkahkah!


Maka berjurai-jurailah pencacai makan taik pakatan yang kutuk aku kononnya DAP ni bukan parti CINA...haiya...haha..macam tak sedap je dengar bunyikan..inilah namanya pembangkang..kepala otak mereka semua telah diset kan oleh Pakatan...

DAP bukan cina..tapi parti rakyat...nak muntah aku dengar...kalau macam tu..apa kata PAS bubar...PKR bubar..semua masuk DAP..kan parti rakyat..hihi...bukan CINA tau!

HE : Melayu PKR dan PAS berkelahi nak letak calon KAJANG...CINA DAP dan MCA pulak bersatu..boleh kongsi bangunan lagi!

1 comment:

Anonymous said...

Aku tak pernah jumpa blogger sebodoh blogger ni. Betul2 pencacai UMNO NGOK

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA