networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, February 11, 2014

Hot! No Plat MCM 2-10 Dimiliki Orang-Orang Kuat Malacca Chief Minister?


Maklumat ini aku dapat dari blog orang lain kat ruang komen..jadi aku saja nak Share maklumat tersebut....

Salam,Untuk pengetahuan tuan punya blog..bermula dari MCM2,MCM3 n MCM 4 semua owner ni adalah orang kuat CM Melaka ini..MCM 10 plak adalah isteri beliau..MCM5 n MCM8 saya x pasti siapa mereka ini.

Untuk pengetahuan MCM3(Rosli Hasan) adalah S.U CM Melaka.dia dikenali sebagai Rosli botak..Baru-baru ni ada 1 persatuan belia datang jumpa C.M untuk dapatkan sumbangan tapi si rosli botak ni sudah hamun sama budak2 belia ni.siap cakap ingat kerjaan negeri ada duit ke..belakang beli no.pendaftaran kereta camni ada plak duit..aduhaiii pening pening.

Dato Seri Idris Haron tolong fikir sikit sumbangan yang diberikan kepada gerakan belia ini adalah untuk kepentingan BN/UMNO Melaka jugak Dato bagi persiapan PRU 14..tu pun tak boleh fikir ke..

Aku jugak ada beberapa pekara lagi yang x puas hati dgn pentadbiran CM baru ni tapi to be fair biarlah dia jalankan tugas dia dahulu.Masih belum sampai setahun pun dia jadi CM..so try ur best Dato Seri..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA