networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Tuesday, February 11, 2014

Irfan Ghani Dan T Team Sumpah Al-Quran...


Kerana bola sepak..2..2...pihak dah Sumpah Al-Quran...aku tak de nak komen apa...sampai macam gini sekali penangan Bola Sepak....isk3!

Lepas ni jangan pula jadi amalan...bila Pengadil FAM berat sebelah sumpah Al-Quran.....

Bab sumpah Al-Quran ni teringat aku kes Saiful dan Anwar Ibrahim...hanya 1 pihak jer bersumpah...Anwar ibrahim tak sumpah...

1 comment:

Anonymous said...

Pasal bola pun sampai bersumpah sumpah.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA