networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, February 3, 2014

Pertikaikan Khutbah Jumaat...Pakatan Bodo Mana Yang Tak Belajar Abis Dengan PAS Ni!


Menurut rakan blogger Angin Perubahan, beliau menjelaskan bahawa ada seorang PKR cuba mempertikaikan Khutbah Jumaat..

Polis wajar menahan Ahli Parlimen Penampang ini kerana kenyataannya yang dilihat jelas sekali cuba mencampuri urusan agama Islam di negara ini.

Anggota Parlimen Penampang, Darell Leiking menuntut siasatan terhadap Jakim dibuat kerana dalam khutbah Jumaat yang disampaikan terkandung terjemahan ayat dari Surah Al-Baqarah yang berbunyi :

“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu).” 
Darell berkata dakwaan Jakim itu serius kerana ia boleh mencetuskan permusuhan dan syak wasangka antara orang Islam dan bukan Islam di negara ini, yang jika dibiarkan berpotensi mendorong ke arah konflik agama besar-besaran di negara ini.

Jangan dibiarkan kenyataan kenyataan sebegini berterusan. Ianya jelas sekali mencabar dan mahu menguji sejauh mana kesabaran umat Islam Malaysia. Wajib ditahan !!!
HE : Ni mesti kes tak belajar agama Islam habis dengan PAS ni...kalau belajar habis komfem tak bodo mcm ni...cubalah contohi Teresa kok..dialah hasil tarbiah PAS yang paling berjaya...tak pun Guan Eng...

2 comments:

Anonymous said...

ayat quran itu benar, terbukti benar seperti yang kita Nampak macam mana budak ni mempertikai kan ayat tersebut..betul mereka akan menentang islam seperti kafir kafir lain..sah

Anonymous said...

Bab nie tengok mana ada puak2 PR dan PAS nak back up orang islam, diam mcm tunggul

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA