networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Saturday, March 1, 2014

Kemana Mazlan Aliman Lari? FGV Untong RM 1 Bilion!!!!


Mana sibudah Mazlan ni menghilangkan diri?dulu masa nak PRU bukan main lagi roadshow sana sini..sekarang kenapa senyap?

GAGAL?
Xde SAMBUTAN?
TEMBELANG PECAH?
BAJET XDAPAT?

Dari dulunlagi pembangkang canang kata FELDA nak bangkrup tp sampai sekarang xde pun...nama je PAS ahli Syurga..tapi penipu....memalukan ahli Syurga jer....

2 comments:

Anonymous said...

Alhamdullillah 1 billion untung....tuan rasa berita ni shohih ke? Apa kebaikannya kepada warga peneroka?...Terima kasih.

Johan said...

Mazlan, buatlah demo desak duit itu diberi kepada Anak. Itu hak ANak bukan hak sapa-sapa.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA