networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Monday, March 17, 2014

Penari Separuh Bogel Sajian Lebai PAS Hanya Konspirasi UMNO...Jawapan Tegar Pakatan...



Dah nampak 2 gambar di atas?apa yang korang perasan?kalau korang nak tahu...blogger UMNO lah yang pandai2 buat cerita ni...

Yang sebenarnya berlaku xde pun penari separuh bogel ni...lagi pun tak de orang....takkan lebai PAS jer yang ada...mana yang lain...inilah jawapan yang akan dijawab penyokong totok penyek pakatan.. 

Cuba kalau ada bendera UMNO atau BN...komfem pakatan hamburkan perkataan maki hamun kat UMNO...tak payah nak tunggu penjelasan..maki dulu...lepas tu lari...

1 comment:

Feeya Fariesya said...

Tu lah nya, bila UMNO buat kena tibai gila2 oleh seantero tapi bila opposition buat.. senyappppp terus.nampak sangatt

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA