networkedblogs

Bersahabat..

Ku Mohon (Lebaran Aidilfitri)

Wednesday, April 23, 2014

Harga Getah Turun...Penoreh Persalahkan Pakatan Pembangkang...


Gambar ni aku dapat dr seorang orang Kampung yang mana, mereka golongan penoreh berasa hairan...harga getah turun harga tu 1 hal..tapi yang masalahnya kenapa pembangkang yang bukan golongan penoreh tiba2 gantung banner ni...

Kata pak cik tu, dia nak rakam tapi xde kamera canggih...jadi tengok jelah..pak cik tu memang xkenal individu yang gantung banner tu...

Tengok banner ni dari belakang pon mereka recycle banner Bersih 2.0...nampak benor pembangkang saja curah minyak kat api yang kecil..bangsat...

3 comments:

Anonymous said...

Admin babi!pakatan rakyat mana pernah buat jahat!

Anonymous said...

Ko yg babi. ..pakatan rakyat lah yg memusnahkan Malaysia...fitnah. ....hasutan....perkauman.....anti islam...semua pakatan rakyat yg mulakan....

Longchepoh said...

BILA HARGA GETAH TURUN KORANG TANYA MANA PEMIMPIN UMNO BN. DULU MASA HARGA GETAH NAIK ADA KORANG TANYA MANA PEMIMPIN UMNO BN KAMI NAK BELANJA KERANA HARGA GETAH NAIK? YANG SIBUK NAK MENIKAH LAGI SATU DAN BELI KERETA BARU. HARAM JADAH PENYA PEMBANGKANG.

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA