networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, May 28, 2014

Pembangkang Tengah Fikir Macamana Nak Kaitkan Cadbury dan Felda


Comfem pembangkang tengah dan akan spin bahawa coklat cadbury yang ada babi tu datang dari Felda...dengan tersebarnya pemegang Cadbury yang mana salah satu pemegangnya ialah Felda maka ini akan dijadikan buah pukul untuk pakatan mengatakan UMNO bagi rakyat makan babi..

Tak percaya tunggu je lah...Aku betul2 hairan...DNA dalam coklat mereka pembangkang cepat jer nak salahkan BN...DNA dalam jubur mereka tak percaya pula..siap tuduh UMNO lagi punca DNA boleh ada dalam jubur...

Jubur yang ada DNA...pelaku pula yang dia backup...DNA babi dalam Coklat awat tak nak backup babi yang menjadi punca DNA dalam coklat?haha...spin tetap spin..macam penipu selamanya....

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA