networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, June 18, 2014

TPM Letak Jawatan Dan Anwar Ibrahim Letak Jawatan...Apa Bezanya?


Aku pelik dengan puak pembangkang ni...mudah benor percaya dengan spekulasi...kalau betul pun apa salahnya...jawatan pangkat dan darjat semuanya milik Allah SWT..

Bukannya milik mutlah Anwar Ibrahim...heran betul...Najib tak umum apa2 pun pembangkanh dah spekulate isu ni...Muhyidin langsung tak keluar statement...

Bab letak jawatan ni aku nak bandingkan Muhyiddin dengan Anwar Ibrahim...Muhyiddin xkata apa2 pun..pembangkang percaya yang dia nak letak jawatan..lepas tu merapu cerita untuk kuatkan mitos mereka...

Beza pula dengan Anwar Ibrahim...dia dah keluar sendiri yang akan letak jawatan dan berundur dari politik jika Pakatan kalah pada PRU 13...tapi tak juga lepas jawatan...pembangkang tuduh pula UMNO yang memandai buat cerita....

Bab fitnah dan spekulasi Pembangkang yang mulakan..mereka pula yang percaya...Anwar nak letak jawatan...bila tak jadi UMNO pula disalahkan...apada....

Jawatan, Amanah adalah milik Allah..kita hanya meminjam..bukan milik Anwar Ibrahim dan anak beranak....

Agaknya pembangkang lupa yang PKR dimonopoli oleh Anwar Ibrahim dan anak beranak serta bini...dia buat semua tak mengaku...kita pula difitnahnya...

Selaku rakyat Johor..aku tak kisah pun..kalau Hishammudin jd TPM..tetap orang Johor jugak..UMNO juga..dari BN juga..yang jadi masalah aku kalau Anwar ibrahim jadi TPM...kalau Orang BN sendiri..xde hal lah!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA