networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, July 9, 2014

@AnwarIbrahim You Sokong Brazil...Tengok Sudah Kalah!


Nuar...i betul...betul kecewa..bila lihat Brazil malam tadi kalah 7-1 dengan German...you tahu tak...i tak boleh tidur malam tadi memikirkan macamana nak terbalikkan keadaan....jam 3 petang ni ada siaran ulangan di Tv 1...nak saja i tengok..kot...kot...Brazil ubah strategi...

Hurm...kita ni peminat Brazil..agak2 kalau kita declare yang Brazil menang juga apa kita nak bagi alasan?masa PRU 13 you kalah u cakal u menang undi popular...kali ni i harap u dapat lakukan sesuatu...cakap pada umum yang Brazil menang dengan kiraan jumlah penyokong Brazil di Stadium mengalahkan jumlah penonton Jerman..plis Nuar...lakuka sekali...

Plisss Bro Anwar Bin Ibrahim...plesssss

2 comments:

Anonymous said...

Woi bodoh!kenapa kau ni suka kaitkan dengn DSAI..apa dosa dia kat kau!bodo macai UMNO...lembu!

Anonymous said...

kwang3..melatah pulak macai nuar ni. orang buat joke marah le konon. yang nuar sikit2 je semua salah umno, x de pun orang kisah sangat...pasallll, kita orang tau, nuar aljuburi tu da meroyan...sungai buluh kata mariiii

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA