networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, July 10, 2014

Cina DAP Bermaharajalela Di Bazar Ramadan Kluang..Minum Air Di Tempat Awam!


Tatkala masyarakat Islam bersedih dengan tragedi serangan Israel di Palestin..kita di Malaysia turut diuji dengan perangai biadap kafir harbi DAP yang tak reti nak hormat orang Islam...

Kes ini berlaku di Bazar Ramadan Kluang...Cina bersama kuncu DAP masuk beri sumbangan kurma dan surat khabar roket...baru beri kurma dan surat khabar fitnah roket..mereka dah besar kepala...minum air ditempat awam..

Memang tak reti naak hormat agama Islam langsung!mereka ini besar kepala bila ada Islam yang jadi barua mereka!jangan jadi bodoh!jangan jadi barua DAP!

Nanti puak hingusan PAS akan kata...minumlah..you bukan Islam...nak minum depan orang Islam pun tak pa..ni ujian...kalau dah namanya barua...barua juga..


HE : PAS rela lakukan apa asalkan kedudukan mereka sebagai barua DAP kekal terpelihara!jangan jadi baru POLITIK HARMONI!

5 comments:

Anonymous said...

Ada juga Melayu yang undi mereka nak kata apa.Melayu sesama sendiri pandai berkira kalau dengan bangsa asing tutup mata sampai sanggup jual bangsa sendiri.

Anonymous said...

orang melayu yang tak berpuasa makan di kedai cina apa cerita? Blogger Harapan Esok bodoh punya olang

Anonymous said...

Aku ni anti-DAP. Tapi jgn la menampakkan kelemahan diri. Dah dia tak puasa, nak kecoh amende. Cari la modal lain. Aku tengok pos ni aku yg malu. jgn kata aku tak bagi nasihat.

Anonymous said...

Aku nak tanya korang adakah cina DAP baru semalam tinggal kat Malaysia?

Nie Feng Malaysia said...

Tak Kesah la apa lu sume nak Comment, Tapi Lu Kena Ingat : Lu tak Respek Orang Lain, Jangan plak ada Hati Nak suruh Org lain Respek Lu? Puuuuuuuuui !

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA