networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Sunday, July 20, 2014

COOL!!! TOYOTA KELUARKAN SCOOTER 3 RODA YANG MENARIK!!!


Menarik sungguh keluaran baru Toyota Scooter 3 roda ni..tampil dengan warna Pastel yang pastinya mampu menarik golongan muda...yang tak mudapun akan jadi muda...hehe...

Aku rasa kalau sampai kat Malaysia..komfem mat rempit Malaysia akan buat RnD..nak kasi lajulah..nak weekanglah...Malaysiakan Boleh!heh!

Dengar khabar scooter ni telah dilancarkan Toyota Motor Corporation..kat Malaysia macam tak dengar jer...jom saksikan vdeo di bawah ni...



Toyota's i-ROAD compact electric personal mobility vehicle takes to the streets in Japan's capital. 

Participants in the limited public trials share their feedback on the ultra-compact, fun to drive i-ROAD, which is available in five vibrant colors.


Toyota Global Newsroom: http://newsroom.toyota.co.jp/
Toyota Global website: http://www.toyota-global.com/
Toyota Motor Corporation on Twitter: http://www.twitter.com/ToyotaMotorCorp/

HE : Pembangkang jangan nak berangan Toyota keluarkan model kaler macam bendera PAS dan Kaler bendera PKR ok..tu hanya kaler Pastel...kiki

1 comment:

Anonymous said...

kau ni admin ade je nak kaitkan dengan pakatan.kesian depa.asik kena bodohkan jer gn ko.ki ki ki

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA