networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Saturday, July 19, 2014

2 Gambar Nyonya Pakai Baju Tertera 'Ayat Al-Quran' Menghina Sensitiviti Umat Islam!


Nyonya ni memang biadap!tak jaga sensitiviti umat Islam langsung...nilah padahnya jika membenarkan cauvanis berkuasa...kalimah ayat yang aku yakin tertera ayat suci al-quran.dengar kata kandungan baju nyonya ni ialah ayat suci ummul kitab Al-Fatihah..memang biadap!



Kalau diperhatikan tulisan pada baju nyonya tu..ada tertera tulisan dan kalimah ALLAH SWT...apa lagi yang Islam mampu lakukan...bilanDAP sudah berkuasa...PAS pula tak mampu lakukan apa2...kita hanya bergantung kepada kekuatan UMNO untuk membela hak Melayu dan Islam...

Nak harapkan PAS...memang kapal selam!

13 comments:

Anonymous said...

Propaganda UMNO ke????????

Anonymous said...

Kekuatan UMNO konon. .UMNO yg x bleyh harap

Anonymous said...

Bila pulak dap berkuasa, kan umno yg jd kerajaan

Anonymous said...

Nk harapkan PAS.... hampassssssss jelah.. Ikut ckp teressa kok. Makan Duit cina. At least org UMNO carik Duit sendiri business.

Anonymous said...

Siapa sebenarnya yg x boleh diharap ni? Patut isu ini dihadapi bersama.

Anonymous said...

Sudah sampai tahap macam ni pon masih lagi melagukan ayat umno la..pas la...
woi bodo...agama ko tgh dihina tu tau tak..

SHAHUL said...

Sebenarnya ini bukan isu politik saudara.

Anonymous said...

umno yg xbley pakai..ko merapu kat sini xgune..g la bising kat jakim.tengok jakim amik tindakan ke x.meroyan salahkan pas plak..spin ayat umno mmg no 1.

Anonymous said...

Tak perlu salah menunding jari kt sapa2.. Ambik tindakan jer, nyoya ni mungkin betul2 tak tahu, klu sengaja memang patut disalahkn, kita perlu tegur cara baik.. Ini melambangkan peribadi seseorang n agama individu, pihak tertentu bertanggungjawab membuat satu undang2 khas mcm kes begini agar tidak berulang.. Settle.. Xyah gaduh..

Anonymous said...

PAS=BABI
Krn PAS golongan BABI DAP sgt berani
So PAS adalah kepala2 manusia berjiwa BABI. sikit2 UMNO salah tp mereka maki UMNO siang malam.. bila DAP mari BABI pun mereka makan.. janji suka sama suka.. mau ke Putrajaya

PAS mmg BABI.. Nyonya laknatullah ini berbuat begiitu krn PAS jd BABI..

Anonymous said...

Ya betul UMNO yang jadi kerajaan...tetapi siapakah yang bela DAP untuk lawan kerajaan demi kuasa politik sampai tak pedulipun tentang agama Islam dicaci dan dihina, bukankah PAS dan PKR.

Anonymous said...

Diyyyy......siapa yang menyalak macam anjing apabila JAIS ambil tindakan terhadap kes bible dalam bahasa melayu...bukankah itu wakil dari PAS bongok... ini baru satu contoh dari banyak sikap buruk PAS.

lufias ramo said...

Pikir logik la.......berani ka cina msia nk pakai cam ni g pasar......ini korean.......tgk muka tau.....slamber jek...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA