networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Friday, July 4, 2014

PANAS!!KURMA AMBIL SURAT KHABAR BUANG TONG SAMPAH!!!!DAP SEBARKAN DAKYAH POLITIK DI BAZAR-BAZAR RAMADAN NEGERI JOHOR!!!


Memang layak DAP dihalau di bazar ramadan sekitar negeri JOHOR...orang sibuk nak cari juadah berbuka puasa...depa sibuk nak berpolitik...aku nak pegang kurma ni pun was..was..manalah tau orang2 DAP ni baru lepas makan ba...sekarangkan musim JE...

tak pe....aku fikir positif..niat orang ikhlas..aku pn keluarkan kurma tu dan masukkan dalam plastik biasa...

Surat khabar roket yang diberi...aku dapat terus buang kat dalam tongsampah...membazir duit rakyat jer buat akhbar free mcm ni..,kandungannya dah  lah menyesatkan...jadi tempat layak untuk surat khabar ni ialah tong sampah...

Nilah akibatnya bagi helaian surat khabar kepada orang yang bukan ahli...haha!





Kad YB ni aku ambil..manalah tau aku nak pakai duit nak raya ni..boleh aku kall dia mintak sumbangan...haha..duit ambil..undi tidak sama sekali!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Lu orang kanasai!kanina!

Anonymous said...

Lu cibai!Lu cibai!Lu cibai!

Anonymous said...

Dlm persetujuan kemerdekaan wakil Cina(mca), India(mic), Melayu(Umno) serta Ulama & Raja2 muafakat dng satu Perlembagaan negara. Kini ada golongn yg cuba khianati persetujuan itu. Ikut ketentuan Allah dlm Qur' an golongn kafir yg khianat perjanjian d beri tempuh4 bulan utk d perangi habis2an. Dlm Qur'an juga(Allah larang org2 Muslim buat kacau kerosakn d bumi; namun jika Muslim d ancam d hina d tindas d zalimi d larang berammal dng Agama Islam pada hal ia tak mengganggu bukan Muslum; maka umat Islan d izin berperang habis2an hingga punca masaalah itu d hapuskn terus atau hingga Muslim itu sendiri mati( Syahid d jalan Allah ). D mana saja Umat Islam mesti jaga Agama, Keturunan, Aqal, Harta & Nyawa demi maruah diri ummah serta Islam, Allah RasulNya. Skian

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA