networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, August 13, 2014

SENARAI PENDEK TERBARU EXCO SELANGOR 2014 DAH KELUAR?BETUL KE NI?


SENARAI TERBAHARU AHLI EXCO SELANGOR 2014

SPEAKER: Mohd Shafie Bin Ngah (PAS) TIMBALAN SPEAKER: Noor Hanim Binti Ismail (PAS)

MENTERI BESAR : TS Abd Khalid Bin Ibrahim (BEBAS)

PENGERUSI HAL-EHWAL ISLAM, PEMODENAN PERTANAN & PEMBANGUNAN DESA : Sallehen Bin Mukhyi (PAS)

PENGERUSI JK TETAP KERAJAAN TEMPATAN, KAJIAN & PENYELIDIKAN: Abd Rani Bin Osman (PAS)

PENGERUSI JK PENDIDIKAN TINGGI & TANGGUNGJAWAB MODAL INSAN : Dr. Halimah Ali (PAS)

PENGERUSI JK TETAP PELABURAN, PERINDUSTRIAN, PEMBANGUNAN KG BARU & PEMUTIHAN KILANG HARAM: Saari Bin Sungib (PAS)

PENGERUSI JK TETAP KEBAJIKAN & HAL EHWAL WANITA: Dr. Rodziah Ismail (PKR)

PENGERUSI JK TETAP PERUMAHAN, PENGURUSAN BANGUNAN & PENEROKA BANDAR: Iskandar Bin Abdul Samad (PAS)

PENGERUSI JK TETAP KESIHATAN, PEKERJA LADANG, KEMISKINAN & KERAJAAN PRIHATN: Ganapathi Rao a/l Veraman (DAP)

PENGERUSI JK TETAP PELANCONGAN, HAL EHWAL PENGGUNA & ALAM SEKITAR: Mohd Khairuddin Bin Othman (PAS)

PENGERUSI JK TETAP KESIHATAN, PEMBANGUNAN KEUSAHAWANAN SAINS, TEKNOLOGI & INOVASI : Haniza Binti Mohamed Talha (PAS)

PENGERUSI JK TETAP BELIA & SUKAN, INSFRASTUKTUR & KEMUDAHAN AWAM : Ahmad Yunus Bin Hairi (PAS)

*Senarai Ahli Exco Kerajaan Negeri Selangor yang baharu Ogos, 2014

Maklumat ini telah tersebar di media maya..entah betul entah tidak..apapun aku ucapkan syabas kepada MB Khalid Ibrahim kerana keberanian dan kegarangannya berjaya menghalau pro anwarinas di dalam pentadbirannya.langkah Khalid berjaya melancarkan PKR dan DAP MOVE...

Tak suka boleh jalan...senang saja....lu memang anak jantan Khalid...selama ni aku nampak kau MB paling lemau dan lembap..sekali kau bertindak..semua kecut telur...yang mana kena pecat tu...sedar-sedar lah diri tu..jangan buat tak malu masuk pejabat lagi sudah...

Jika PKR dan DAP mahu undi tidak percaya dipersilakan...MB Khalid insya'allah akan dapat sokongan PAS dan semua ADUN UMNO menyataakan sokongan kepadanya...tapi aku harap UMNO jangan masuk campur sangat isu dalaman kerajaan pakatan ni..sekadar nyatakan sokongan MB Khalid sebagai MB sudah cukup...jangan terima sebarang jawatan jika ditawarkan...

Nanti kena fitnah pula UMNO mahu habiskan wang rezab kerajaan negeri..haha....

Dalam diam rupanya Anwar dah hantar surat nak bagi bini dia jadi MB..keyataan akhbar di bawah ni tak ahulah betul ke tidak...



HE : Kalau dulu orang tak mahu jawatan..takut akan amanah dan tanggungjawab yang berat..sekarang semua gila jawatan..maklumlah masyuk.....


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA