networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, August 4, 2014

Video Kesedaran! Yahudi Sendiri Akan Boikot Produk Selain Yahudi...


Ayuh saksikan video kesedaran ini yang mana menceritakan sikap orang Yahudi yang amat sensitif terhadap setiap sen wang mereka....mereka kalau boleh setiap wang yang dibelanjakan mahu disalurkan kepada Yahudi juga...

Cerita ini telah diterangkan dengan ringkas dan padat oleh Ust. Bagus Hernowo yang mana ada seorang Yahudi memerlukan teksi disebuah Hotel...selepas sampai teksi pertama..si Yahudi ni menolak..dan mahukan teksi yang lain..sehinggalah teksi yang ke-9 si Yahudi ni tak juga mahu naik..

Setibanya teksi yang ke-10 barulah siYahudi ni hendak naik...pelik dengan sikap Yahudi itu, pekerja Hotel ini bertanya kenapa tak naik 9 teksi sebelum ini dan kenapa naik teksi yang terakhir iaitu yang ke-10..

Jawapan Yahudi itu mengejutkan apabila dengan slumber menjawab...saya tidak tahu siapa pemilik 9 teksi sebelum ini...tapinteksi yang ke-10 ini saya tahu ia milik Yahudi...

Nampak tak betapa Yahudi begitu sensitif untuk membeli barangan mereka..Yahudi tidak akan membelanjakan wang mereka kepada barangan bukan dari Yahudi..tapi kita ni sebagai umat Islam?apa kesedaran kita?aku faham..kita Islam ni kurang pesaingan untuk melawan produk Yahudi...saksikan kupasan dibawah...

video


video

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA