networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, August 5, 2014

VIDEO PESTA BOGEL, RUMAH FLAT DICAT BENDERA PAS,PUSAT MAKSIAT MENINGKAT...APA SUDAH JADI DENGAN INDUSTRI PELANCONGAN PENANG?


Apa sudah jadi dengan Penang...baru-baru ni kecoh tersebarnya gambar mesra Guan End dan Nazri yang memuji menggunung industri pelancongan Negeri Penang...dari segi luarannya memang cantik...tu yang kita nampak?yang kita tak nampak?

Kecoh sekarang ni tersebarnya video bogel yang menganjurkan pesta bogel di sebuah pulau berhampiran Teluk Bahang, Penang..Program tersebut dianjurkan oleh Kelab Sukan Bogel Pulau Punang yang disertai 18 orang lingkungan umur 30-45 tahun...

Ada yang kata ianya semua yang terlibat adalah warga Singapura...info ni tak dapat disahihkan lagi..bab video aku tak sampai hati nak share kat sini...

Itu kes Bogel...ni kes Cat Rumah Flat Pula..


Punyalah marah penduduk Flat Taman Tun Sardon Pulau Pinang apabila rumah yang mereka duduki dicat dengan warna Bendera PAS...gila betul politik puak2 ni...apa mereka ingat dengan mengecat bangunan dengan bendera PAS ni mampu hapuskan dosa untuk masuk ke syurga ka?

Agak2lah nak politik..sampai nak berbaktikan pun menganiaya rakyat...dah tak ada warna lain ka?

Lepas kes Bogel..Cat..kini kita tengok pula statistik Pusat Maksiat di Penang...


Aku tak nak komen apa-apa...tengoklah sendiri...



Menteri Pelancongan bukan main lagi Puji Guan Eng tentang industri pelancongan Penang...dia dengan lantang mengutuk MCA katanya suara MCA tak power..xde kerusi...xwakil sesiapa...Apa sudah buang tebiat kah Nazri ni?kalau beginilah yang dikatakan industri pelancongan Penang bagus...baik Nazri letak jawatan dari jadi menteri Pelancongan....


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA