networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, September 28, 2014

Kehadiran Pelancaran Akta Hasutan Sungguh Luar Biasa!!!!


Ceramah Pelancaran Akta Hasutan yang bertempat di Tapak Pesta Seberang Jaya semalam disambut meriah oleh para penyokong...kemunculan Ketua Umum (KETUM) Nuar antara penyebab begitu ramai sepatutnya yang hadir..dimaklumkan suasana sepatutnya sesak dari awal semasa dan ke akhir pelancaran...

Walaupun kelihatan suasana di lokasi hanya lingkungan 300 orang..ia bukan bermakna kehadiran ini boleh diambil kira...kita perlu kira juga jumlah pengundi Pakatan Rakyat pada PRU 14 yang mana lebih tinggi dari BN...

Inilah kuantiti sebenar yang sepatutnya hadir..memandang masalah lokasi, tempat, masa dan kos menyebabkan kehadiran sejumlah jutaan penyokong tidak dapat hadir...jika masalah ini diatasi...himpunan semalam comfem dihadiri paling sikit pun 2 Juta orang....

3 comments:

Anonymous said...

kalau akta hasutan di hapuskan apa akan jadi Malayisa...ada akta pun boleh huru hara kalau tak da macam mana..Tanya lah diri sendiri..kalau sayangkan keamanan yang genuine di Malaysia..semua tahu rakyat Malaysia ramai yang hati batu,...tak boleh salah cakap, ada saja yang Lebam, patah gigi, hilang tangan..kalau dulu akta ini membawa kebaikan kenapa sekarang nak di hapuskan ...sebab beberapa ekor manusia politik songsang tu ke dengan di pimpin manusia yang gila kuasa..

Anonymous said...

saya sokong akta hasutan di mansuhkan sekiranya ..

lesen pemilikan senjata api dimansuhkan !

mansuhkan juga akta pemilikan peluru !

mansuhkan kanun keseksaan !

biarkan perkara sebegini berlaku selama 10 tahun ,kita tengok apa berlaku , masa tu kerajaan nak buat apa rasanya ?

Anonymous said...

Anom 11:24. Awak ni telebih minum air KETUM kah?

Awal ingat akta 2 ni boleh main sorong papan tarik papan macam KETUM buat kat Saiful.

Bagilah komen guna akal, jangan jadi macam KETUM.

KETUM tu dah laloq awakkan masih siuman.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA