networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Tuesday, October 28, 2014

20,000 Rumah Mampu Milik Untuk Warga FELDA...Kejayaan FELDA Yang Menyakitkan Hati Anwar Ibrahim!!!



FELDA bakal membina 20,000 unit rumah mampu milik untuk anak-anak FELDA dalam 5 tahun akan datang..generasi muda FELDA pasti akan menarik nafas lega apabila mendapat tahu pengumuman ini...apa tidaknya, tatkala rakyat Malaysia berpendapatan sederhana perlu bersaing untuk mendapatkan rumah kediaman tapi berbeza untuk generasi FELDA..mereka telah dijanjikan pembinaan 20,000 unit rumah mampu milik...

Walaupun kerajaan sedang membina banyak rumah mampu milik namun berbeza dengan rumah mampu milik yang akan dibina FELDA ni adalah kapasiti khas untuk warga FELDA sahaja...bertuah sungguh generasi FELDA...mereka sentiasa dijaga..

Semua ini adalah hasil usaha Pengerusi FELDA, Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad yang bersungguh-sungguh membantu warga FELDA..ada saja ideanya untuk membantu FELDA...barangkali pembinaan Rumah mampu milik untuk warga FELDA sebagai salah satu langkah untuk memwujudkan bandar FELDA yang dikatakan akan dibina...

Susah nak cari pemimpin macam Tan Sri Isa ni..nak harapkan pemimpin pembangkang macam Anwar...silap hari bulan FELDA jadi pentas sarkas ceramah-ceramah politiknya saja..nak bantu jauh sekali..menghasut tu mungkin ya..tengok sajalah bagaimana Anwar buat kecoh di Universiti Malaya malam tadi..

Habis rosak imej Universiti Malaya kerana manusia bernama Anwar..pintu pagar di rosakkan...sapa mahu ganti?kita pula dipaksa membela dia dengan kes moralnya..tak pasal-pasal rakyat pula dikatakan Hakim negara...rosak-rosak...

Jika saya diberi kuasa hakim negara..dah lama dah saya sumbat Anwar kedalam..menyusahkan rakyat saja...nasihat untuk generasi muda FELDA..janganlah terpengaruh dengan dakyah subversif Nuar dan pengikutnya....

Kalau Anwar jadi Pengerusi FELDA rasanya hampir semua FELDA dikerahkan hantar orang untuk menyokong kesnya di mahkamah...hurm...


1 comment:

Anonymous said...

Yang paling kuat mendengki nanti adalah cinapek2 DAP....tetapi mereka akan berdiam dan memberontak secara subversif....maklumlah, komunis.

SYABAS KERAJAA MALAYSIA!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA