networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Friday, October 31, 2014

Mangsa Rogol Dedah Pengalaman Mampu Melawan Pemangsa?



Alahai...ada sorang perempuan cuba pertahankan Anwar yang mengatakan mustahil Saiful diliwat tak melawan...perempuan yang dirogol pun melawan..kata perempuan tu...secara tidak langsung dia telah mendedahkan pengalaman mangsa rogol..agaknya siapa yang dimaksudkan?

Haha..buat malu jer...masih lagi ada penyokong totok Anwar mengakui dia memang ada masalah tulang belakang...yelah tu...orang sakit tulang belakang memang boleh berjoging..boleh angkat budak seberat 15 kg...kan....






1 comment:

kampong lad said...

itu seksyen 377B. kita tengok pulak apa seksyen 377A kata...

'any person who has sexual connection with another person by the INTRODUCTION OF THE PENIS IN THE ANUS OR MOUTH of the other person is said to commit carnal intercourse against the order of nature'

yg kena tikam tak boleh didakwa kerana tidak ada didlm peruntukan undeng2.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA