networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Friday, November 28, 2014

Tahniah @razlanrafii & Armand Berjaya Patahkan Niat Jahat GAMIS.. #PAU2014 @NajibRazak @KhairyKJ

"Ambo nak buat kacau dia peluk pulok...rosak Program..."kahkahkah!
Syabas dan tahniah kepada Razlan Rafii Ketua Pemuda Wilayah Persekutuan dan Exco Pemuda Armand yang telah menyelesaikan rusuhan yang cuba dilakukan oleh NGO Gamis pro Pembangkang...tak tahu apa tujuan mereka...aku dengar mereka nak hantar memorandum kepada PM...

Jadi Razlan dan Armand telah menerima Memorandum itu dan berjanji untuk menyerahkan kepada PM Najib Razak... Serius aku heran dengan si Razlan ni...dengan DAP macam gengster pasar...bila berhadapan dengan orang PAS saling berpelukan...ini yang buatkan DAP rasa iri hati..haha...Serius aku heran dengan Si Razlan ni...Kalau dah Melayu jumpa Melayu tak elok gaduh...kita sama agama...



Tindakan berani Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Mohd Razlan Muhammad Rafii hari ini berjaya mengelakkan perhimpunan Agung UMNO 2014 dicemari insiden pencerobohan oleh NGO Pro-Pembangkang Gabungan Mahasiswa Islam Se-Malaysia (Gamis).

Langkah biadap Gabungan Mahasiswa Islam Se-Malaysia (Gamis) yang berhasrat menceroboh Perhimpunan Agong UMNO 2014 bagi menyerahkan memorandum isu tanah warisan Melayu kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak disekat Pemuda Umno Wilayah Persekutuan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini. Berita Lanjut rujuk SINI

Gambar tadi di Bawah...







1 comment:

Anonymous said...

klu kita perhati tengok puak2 ngo gamis pro pembangkang ni kebanyakannya org2 ISLAM.. maaf ckp... berkopiah n berjanggut, pengamal sunah nabi SAW gamaknya.. sayang sejuta kali sayang perangai HAMPEH.. sangat memalukan...
nak tau jg mana puak2 kafir harbi..
x join sekali kah...?
jelas pd kita, mereka ni diperalat kafir harbi, klu betul memperjuangkan sesuatu pasti ada muka2 kafir harbi, namanya ngo pro pembangkang, harus merangkumi seluruh pembangkang-kang..
ingatlah.... sehingga ke saat ini, belum ada geng2 UMNO cuba buat kacau majlis pembangkang... belajarlah jd manusia, saling hormat menghormati..
manusia kan wajib begitu sifatnya, klu x ada sifat mcm tu ertinya.....?
"LU FIKIRLAH SENDIRI"

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA