networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Friday, November 7, 2014

Zunar Melampau..Hina Mahkamah.. #RakyatHakimNegara


Zunar si krtunis pakatan ni memang kurang hajar...karyanya dari dulu lagi menghina sistem negara...menghina BN...macam diri tu sempurna sangat...kelmarin Zunar menghina mahkamah pula..kononnya disogok duit..

Inilah game pakatan yang mereka amalkan bila mana-mana anggota mereka terlibat kes dalam mahkamah...pertama mereka akan spin salahka UMNO...membuatkankan kefahaman rakyat keliru kononnya mahkamah tak adil....jadi untuk merencanakan kebencian rakyat terhadap mahkamah..mereka laksungkan kempen Rakyat Hakim Negara....

Di bawah ini grafik jikalau zunar jadi hakim negara...rosak!dan kalau aku pula jadi Hakim negara...sudah tentu aku akan jatuhkan hukuman penjara dan buang negara kepada semua pemimpin pakatan..aman Malaysia....




No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA