networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Tuesday, December 30, 2014

#Banjir : KETUM @AnwarIbrahim Kini Berada Di United Kingdom..Hampeh Tak Boleh Harap!


Tak Pa, KETUM bukan PM..

MACAI KETUM bukan main lagi backup bang non kata dia bukan PM dan tiada keperluan untuk pulang ke Malaysia tatkala rakyat sedang dilanda banjir...dalam ceramah politik bercakap mengalahkan PM...KETUM saja yang betul..macam dia pula PM...

Tak Pa, KETUM bukan PM..

Bila rakyat dilanda banjir...senang saja MACAI KETUM jawab..KETUM bukan PM...nak tolong rakyat pun berkira juga ke?kalau tak PM tak boleh tolong...ini je dah membuktikan betapa KETUM mementingkan diri dan hanya tahu mengarah tugas kepada Azmin..

Tak Pa, KETUM bukan PM..

Itu sudah cukup ke?atau KETUM mahu jawatan Perdana Menteri baru dia nak bantu rakyat...

Jangan banyak sembang lah KETUM..cakap bergegar batang hidung pun tak nampak..setakat arahkan orang lain...bila pegang mic bukan main lagi kaulah pejuang rakyat...ada saja xbetul yang kerajaan buat..kau saja yang betul...banjir dah kurang baru nak bersuara?

Tak Pa, KETUM bukan PM..

Nanti macai jawab..eley KETUM bukan PM....masa nilah jawab mcm tu..sepatutnya KETUM harus cermin muka diri sendiri tu dari awal lagi yang dia bukan PM...abis dulu dok gatal bentang bajet PAKATAN setiap buat apa?bukan ke bentang bajet hanya untuk PM...

Tak Pa, KETUM bukan PM..

Bila tugas tak penting KETUM nak ambil tugas PM..bila rakyat dilanda banjir bukan kata batang hidung...bayang pun tak nampak!hampeh punya KETUM...

Macai akan kata...Tak Pa, KETUM bukan PM..

2 comments:

Anonymous said...

Kahkahkah!

Anonymous said...

Ketum ni macam syaitan yang bertopengkan manusia.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA