networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Wednesday, December 31, 2014

DAP Mula Rasa Terancam Dengan MCA..Terpaksa Ludah Muka Sendiri...


Sejak musim banjir ni..MCA bersungguh-sungguh nak bantu mangsa banjir..dengar cerita Wee Ka Siong sampai pagi buta masih punggah barang dalam treller...baru aku faham MCA xde lori masa kempen PRU lepas..tapi mereka guna lori untuk bantu rakyat...


Parti DAP pula menuduh usaha murni ni..tuduh MCA buang masa untuk tampal stiker semata-mata mahu bantu rakyat...DAP dakwa tidak perlu mempolitikkan hal bantuan banjir...

Nilah padah bila suka cari aib orang...mereka tuduh MCA macam2 walhal mereka lagi teruk...buat kerja tak seberapa tapi promosi kaw2...

Mangsa banjir tak tahu menahu pun...dalam fikiran mereka hanya bantuan dapat..itu dah cukup...

Bawah ini gambar DAP meludah muka sendiri...




No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA