networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Saturday, December 6, 2014

Mesej Prihatin : Adik Aniq Hidap Kanser Tulang Perlukan Bantuan..Sebarkan!


Assalamualaikum rakan fb, anak saya disahkan mengidap Sakit Kanser tulang. Saya mohon prihatin rakyat Malaysia yang sudi mendermakan RM1 seorang bagi menampung kos untuk membeli tulang gantian untuk anak saya Muhammad Aniq Aqasha dalam masa terdekat ini. Kos untuk membeli tulang gantian ini Rm50,980.00 bantuan boleh disalurkan ke akaun Maybank semasa #5647 6230 7819 Kamisah Binti samsuri. Untuk makluman, Mohon panjangkan message ini kepada rakan anda. Semoga budi yang baik di balas dengan kebaikan dunia dan akhirat dan memberi sinar baru buat aniq aqasha untuk berjalan semula. Aamiin.

Inya'allah dengan bantuan rakyat Malaysia jumlh RM 50K itu boleh dicari..sama2 kita ringankan beban Pn Kamisah...




No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA