networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, December 28, 2014

Pesawat Air Asia Surabaya Ke Singapura Hilang Dari Menara Kawalan..


EMPO.CO, Jakarta - Pesawat AirAsia hilang kontak dalam penerbangan dari Surabaya menuju Singapura pada Ahad pagi, 28 Desember 2014.

"Wagon Air 8501 Surabaya-Singapura," kata Direktur Keselamatan dan Standar AirNav Indonesia, Wisnu Darjono, saat dihubungi Tempo. Wisnu menjelaskan, pesawat dijadwalkan tiba di Singapura pada 07.20 WIB. 

Namun, pesawat tersebut hilang kontak sebelum perbatasan Indonesia dan Singapura. "Sampai saat ini belum ada kontak," ujarnya.

Pesawat jenis Airbus A320-200 ini membawa 155 penumpang, yang terdiri dari 138 penumpang dewasa, 16 anak dan satu bayi, dua pilot, empat awak kabin dan satu teknisi. Pesawat diterbangkan oleh Kapten Irianto.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA