networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Thursday, January 15, 2015

Kadar Terendah Buat Passport Malaysia Dinaikkan RM 100 Kepada RM 200...


Jabatan Imegresen mengumumkan akan memansuhkan kadar Passport Malaysia RM 100 iaitu selama 2 tahun kepada RM 200 untuk tempoh 5 Tahun..eloklah tuh...kadar 2 tahun RM 100 pun sekejap sangat...nak renew pulak tu makan sehari untuk buat...

Kadar baru ini meringankan beban rakyat...orang pun malas nak berurusan lama semata-mata nak renew pasport 2 tahun...bawah ni suratnya...tajuk tu saja jer buat macai teruja....hehe!





1 comment:

Anonymous said...

tumpang iklan..bg mereka yg meminati pelaburan hartanah atau pemaju perumahan bumiputra .. sila lawati puchongmeranti.blogspot.com

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA