networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Thursday, January 1, 2015

Kelakar - Kerana 1 Sen Penyokong Tegar Pakatan Meroyan Kerajaan Turunkan Harga Minyak!


Biarpun kerajaan Barisan Nasional menurunkan harga minyak sebanyak 35 sen malam tadi...penyokong taksub pakatan masih tidak puas hati..penyokong taksub berpemimpinkan Anwar Ibrahim masih lagi ada yang pertikai kenapa harga minyak tak letak RM 1.90 jer...

Kalau dah dungu tu simpan sikit..jangan tunjuk kat orang lain...1 sen pun berkira...hok 35 sen yang kerajaan turunkan tu xpula cakap terima kasih...kerana 1 sen disumpah seranah kerajaan...

Sepatutnya pertikaikan kenapa harga barangan di pasaran tidak berkurang walaupun harga minyak turun..ini tidak..yang 1 sen berkira...35 sen yang kerajaan turunkan tu tak terima kasih langsung...

Janganlah jadi seperti anjing yang gigit kembali tuannya...

Syukur Alhamdulillah...Terima Kasih BN...susah ke nak sebut...




3 comments:

Anonymous said...

Macai bodoh selamanya!

Anonymous said...

Klu lah bodoh tu satu jenayah,penuh dah penjara dgn macai2 pr ni,tak reti bersyukur....

Anonymous said...

Kenape baru turun?Adakah kita tertipu selama nie?Subsidi?

Persoalannya sekarang..Bersediakah..anda dan saya jika harga minyak dunia naik semula.. dan harga2 minyak yang dibangga BN ini jua akan naik?

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA