networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Saturday, January 10, 2015

Pelajar Bawa Telefon Ke Sekolah - KPM Lakukan Undian Atas Talian...


Pihak Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) sedang melakukan undian atas talian berkenaan cadangan membenarkan pelajar membawa telefon bimbit ke sekolah atau sebaliknya...Anda boleh rujuk link SINI untuk melakukan undian..sehingga jam 10:20 malam ini, hasil undian mendapati sebanyak 67.53% tidak membenarkan pelajar membawa telefon bimbit ke sekolah...dan 32.47% lagi bersetuju...

Rata-rata pengundi atas talian tidak bersetuju untuk membenarkan pelajar membawa telefon ke sekolah..tugas hakiki pelajar hanyalah belajar..zaman aku sekolah dulu pun tak ada pula merengek nak bawa telefon bimbit ke sekolah...ok saja...bukannya tak ada public phone untuk kall kalau ada emergency...aku tak setuju pelajar bawa hendpon..bagaimana dengan anda? 


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA