networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Wednesday, February 18, 2015

Anwar Banduan Cerewet..Kalau Nak Selesa Bukan Penjara Namanya!


Macam-macam kerenah kita dengar dari tentang keadaan Anwar di penjara..seolah-olah mahu menunjukkan pihak penjara gagal jaga kebajikan Anwar di penjara...dia fikir banduan nak dijaga macam raja agaknya...

Inilah susahnya jaga banduan politik...semua hendak selesa...dari awal masuk lagi anak beranaknya sudah mainkan sentimen simpati...

Anwar takut lipas...badan Anwar kurus...tidurnya diganggu nyamuk..alahai orang bandar rupanya..elitis Anwar dan anak beranak terserlah apabila menceritakan kesusahan di penjara...jika Anwar sengsara di penjara..ramai lagi rakyat yang hidup menderita di Permatang Pauh tu...

Naik muak pula aku dengar bininya mintak penjara sediakan tandas duduk..jijah dakwa tandas cangkung tak sesuai untuk Anwar..wah..melancung sana sini boleh..berbasikal boleh..bila tandas cangkung merengek tak sesuai..jika alasan fizikal Anwar tak sesuai  eloklah dia bersara secara terhormat dalam politik..fizikalnya pun dah tua...nak cangkung xboleh  nyamuk gigit tak boleh...

Bini request tilam 2 inci...nasib baik tak mintak tilam 4 INCI..atau Vono...haha...susah jaga situa kutuk ni masuk penjara..ada saja xkena...

Nyamuk,tilam,jamban,kurus sudah..lepas ini apa?

1 comment:

Anonymous said...

Klu penjara selesa aku pun nak masuk. Patut anwar bersyukur at the age of 67 inilah peluang beribadat tanpa gangguan, kumpul pahala sblm mati. Tp jgn lupa mintak maaf kat rakyat Malaysia yg kena tipu selama ni, klu tak, dosa kekal la.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA