networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, February 15, 2015

Penyokong Anwar Lakukan Vandalisme Di Ibu Kota..@PDRMsia Sila Tangkap Budak Ni!




Penyokong taksub Anwar yang melakukan kekecohan di Ibu Kota dikesan merosakkan harta awam dengan menconteng dinding dan kenderaan polis harus ditangkap Polis...mencemarkan imej negara..inilah level penyokong pembangkang...bila dah jadi macam ni macam2lah andaian mereka nak lepas tengkuk masing-masing...tuduh kerajaan upah SB buat kerja terkutuk...lihat saja Bersih..bila kenderaan polis terbalik masing-masing tak mengaku...

Pihak polis harus bertegas dalam hal ini..sesiapa yang mengenali mamat ni sila laporkan kepada pihak polis..mencemarkan imej negara!mereka ni harus disumbatkan sekali bersama Anwar..nak sangat masuk penjarakan...



1 comment:

Anonymous said...

fuck yourself for being fucking angry. Bodoh punya penyokong

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA