networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Wednesday, March 25, 2015

Pembangkang Kantoi Lagi! Pertikai @PDRMSia Tak Tangkap Dr Mashitah..


Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi 'menyekolahkan' MP DAP Ipoh Timur yang cuba mempertikaikan kredibiliti anggota Polis kononnya Polis tidak menahan Ketua Wanita UMNO Baling, Datuk Dr. Mashitah Ibrahim dalam satu kenyataan pedasnya semasa Perhimpunan Agung UMNO 2014..untuk cerita ini boleh rujuk SINI..

Inilah padahnya bila cakap tak ikut fakta...Dr Mashitah tidak ditahan polis kerana mengeluarkan kenyataan pedas membakar Al-Quran bukan kerana beliau ahli UMNO atau polis tidak berlaku adil..sebenarnya beliau telah memberi kerjasama baik dengan pihak Polis..Pihak Polis dapat merakam kenyataan Dr Mashitah dalam tempoh 24 jam..

Yang kita tengok pemimpin pembangkang yang ditangkap tu sebenarnya depa sengaja raih politik murahan..dah tahu polis nak keterangan mereka sengaja buat 'Dont Know'..Depa tahu yang kalau tidak beri kerjasama Polis akan cekup..saat inilah yang dinantikan oleh pemimpin pembangkang..barulah boleh raih simpati dengan pakaian banduan lokap dengan tangan bergari tak berkasut..barulah boleh main air mata bawa anak beranak konon polis khianati mereka..walhal sendiri cari penyakit..sendiri salahkan orang lain...

Tang pemimpin kita yang beri kerjasama pun mereka kata konspirasi Polis melindungi pemimpin UMNO..Bermacam-macam tuduhan yang telah dilemparkan kepada Ketua Wanita Baling ini sejak video ucapannya ketika PAU yang lalu menjadi Viral...

Terdahulu pemimpin Veteran DAP Kit Siang mendesak Polis ambil tindakan kepada Dr Mashitah atas kenyataan pedasnya..selepas kenyataan diberikan semuanya tiada masalah lain pula gameplan mereka...menuduh pihak Polis tak ambil tindakan...sudah-sudahah tu pembangkang berain politik murahan..orang yang beri kerjasama kepada pihak Polis pun mereka tuduh Polis tak buat kerja...

Ikuti laporan berita mengenai hal ini di Agenda Daily di SINI

2 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA